top of page
Skärmavbild 2021-08-19 kl. 10.15.01.png

Tennis kallas ibland för en sorts dans, så varför inte dansa till serven?  Roger Federer samarbetade med sportmärket On för att hjälpa till att forma sportens framtid.

För släppet av kampanjen "Clubhouse Shuffle" förvandlade en koreograf ikoniska tennisrörelser, gjorda av Roger själv, till en dans.

 

För att engagera målgruppen (hej Zillennials!) lanserades kampanjen på TikTok, frontad av fyra svenska TikTok-influencers. Detta samarbete resulterade i fyra TikToks.

Byrå: North Kingdom

Kund: On

Media:

Global SoMe campaign 

Uppdrag:

Regi 

Art buying

Location scout

Casting

Koreografi

Post produktion

Music composing

Screenshot 2021-08-05 at 09_edited.jpg
CONTACT

CEO/Executive Producer

Ysabel Knyphausen
+46 736 50 77 47
ysabel@newnew.se

Financial Manager

Emma Andersson
+46 701 478 471

emma@newnew.se

invoices: p.new.703@kase.se

General Equiries/Location

info@newnew.se

Krukmakargatan 22 

11851 Stockholm

bottom of page